Benvenuti à Yancheng Tianer

Yancheng Tianer participà à a 133a Fiera di Canton

133 Canton Fai

Yancheng Tianer Machinery Co., Ltd. mostrarà u so equipamentu di purificazione di l'aria cumpressa è l'accessori per i compressori d'aria in a prossima 133a Fiera di Canton da u 15 à u 19 d'aprile di u 2023. Fundata in u 2004, a cumpagnia hè situata in a bella cità custiera di Yancheng in u 2023. costa di u Mari Giallu, è hè stata impegnata à u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di prudutti d'alta qualità per più di deci anni.

I visitori di u stand di Yancheng Tianer Machinery u 4.1Y15 anu l'uppurtunità di vede i so ultimi prudutti in mostra.I prudutti presentati sta volta includenu TR02 secadoru d'aria refrigerata speciale per u taglio laser di cambiamentu di piastra di prutezzione di l'ambiente, TRV02 cunversione di freccia di cunversione di freccia di asciugatrice d'aria refrigerata, TRV serie di cunversione di frequenza TRV15.

Questi prudutti innovatori sò pensati per risponde à i bisogni unichi di i clienti in diverse industrie, cumprese l'elettronica è l'apparecchi domestici, l'elettronica di u cunsumu, l'illuminazione, i veiculi è l'accessori, a machina, l'arnesi hardware, i materiali di custruzzione, i prudutti chimichi è l'energia nova.Sò solu uni pochi esempi di i prudutti di qualità chì Yancheng Tianer Machinery hè cunnisciutu per.

In più di esse un espositore à a Fiera di Canton, Yancheng Tianer Machinery hè ancu una impresa naziunale d'alta tecnulugia, cuncintrata in a ricerca è u sviluppu.L'impegnu di a cumpagnia à l'innuvazione si riflette in a qualità di i so prudutti, chì sò pensati per risponde à i più alti standard di rendiment è affidabilità.

Sè vo site un cliente esistenti di Yancheng Tianer Machinery, o solu vulete sapè più nantu à i so prudutti è servizii, a prossima Fiera di Canton hè una excelente opportunità per vede l'ultimi prudutti di a cumpagnia cù i vostri ochji.Assicuratevi di piantà à u stand 4.1Y15 è di parlà cun unu di i so rapprisentanti sapienti per sapè di più nantu à cumu u so equipamentu di purificazione di l'aria compressa è l'accessori di compressore d'aria ponu benefiziu a vostra attività.

 


Tempu di post: 28-mar-2023
whatsapp