Benvenuti à Yancheng Tianer

Yancheng Tianer participà à a 133rd Canton Fair un successu cumpletu

a 133a Fiera di Canton (Fiera di Importazione è Esporta in Cina)

Ricertamenti, a 133a Fiera di Canton (Fiera di l'Importazione è l'Esportazione di a Cina) hè stata cun successu da u 15 à u 19 d'aprile di u 2023, induve espositori di diverse industrie anu presentatu i so prudutti.Trà l'espositori eranu Yancheng Tianer Machinery Co., Ltd., una sucietà stabilita in u 2004 chì hè specializata in u sviluppu, a produzzione è a vendita di l'equipaggiu di purificazione di l'aria compressa è l'accessori per i compressori d'aria.

Yancheng Tianer Machinery Co. Ltd., situatu in Yancheng, una bella costa di u Mari Giallu, era unu di i cabine più populari in a Fiera di Canton.I so prudutti includenu secadori d'aria compressa, filtri d'aria compressa, purificatori d'oliu, separatori d'oliu d'aria, filtri d'aria, filtri d'oliu, è più.U stand di a cumpagnia (N ° 4.1Y15) esibiu i prudutti innovatori è amichevuli di l'ambiente cum'è u TR02 di rimpianu di a prutezzione di l'ambiente di u taglio laser di l'asciugatore di fretu speciale è u secadoru di fretu di rimpiazzamentu di a scheda di cunversione di frequenza TRV02.A cumpagnia hà ancu liberatu u so novu pruduttu, a serie TRV di cunversione di frequenza IoT di rimpiazzamentu di l'asciugatrice fridda.

U stand Yancheng Tianer Machinery Co. Ltd hà attrattu visitatori da u mondu sanu, cù i clienti Irani è Kuwait chì visitanu l'esposizione è ancu i clienti russi chì facenu un viaghju speciale à a cumpagnia per inspezioni in situ.Questi clienti anu discututu a cooperazione potenziale è tratta cù a cumpagnia.

 

L'asciugatrice speciale di taglio laser TR02 di sustituzione di a tavola di prutezzione ambientale hè un cambiamentu di ghjocu per l'industria.U prucessu d'asciugatura assicura a prutezzione di l'ambiente mentre furnisce ancu una soluzione rentabile per l'industria.Hè perfettu per l'imprese chì cercanu una alternativa chì ùn cumprumette micca l'efficienza o a produtividade.L'asciugatrice usa una tecnulugia di taglio laser unica chì secca in modu efficiente i prudutti senza liberà contaminanti in l'ambiente.

 

L'asciugatrice fredda di rimpiazzamentu di a scheda di cunversione di frequenza TRV02 hè un altru pruduttu chì prova l'impegnu di Yancheng Tianer Machinery Co. Ltd.U cunsumu d'energia di l'asciugatrice hè di circa un terzu più bassu di quellu di i so contraparti in u mercatu.Stu bassu cunsumu d'energia face un grande investimentu per l'imprese chì cercanu di riduce i so costi energetichi mentre cuntribuiscenu ancu à a causa ambientale.

 

Yancheng Tianer Machinery Co. Ltd. hè particularmente fieru di u so ultimu pruduttu, a serie TRV di cunversione di frequenza IoT di rimpiazzamentu di l'asciugatore friddu.U pruduttu hè di punta è furnisce un livellu di automatizazione è efficienza chì supera u standard di l'industria.A tecnulugia IoT integrata in l'asciugatrice permette di esse facilmente cuntrullata, monitorata è operata remotamente, riducendu a necessità di interferenza umana in situ, aumentendu cusì l'efficienza operativa.

U stand Yancheng Tianer Machinery Co. Ltd in a Fiera di Canton hà guadagnatu assai attenzione, cù i clienti di u mondu chì venenu à vede i so prudutti innovatori.A cumpagnia hà stabilitu a so pusizioni cum'è un capu mundiale di l'industria in l'equipaggiu di purificazione di l'aria compressa è l'accessori per i compressori d'aria.U so impegnu à l'innuvazione è a sustenibilità li hà distinatu in un mercatu affollatu è cumpetitivu, attraendu cusì i clienti principali di u mondu.


Postu tempu: Apr-20-2023
whatsapp