Benvenuti à Yancheng Tianer

Quandu hè u megliu tempu per rimpiazzà u compressore d'aria?

U compressore di l'aria hè un strumentu di produzzione necessariu, una volta chjusu pruvucarà a perdita di produzzione di arrestu, cumu rimpiazzà u compressore d'aria in u megliu tempu?

Se u vostru compressore d'aria hè stata utilizata per più di 5 anni, un fallimentu occasionale o a sustituzione di pezzi di ricambiu pò esse più prezzu di cumprà una nova macchina, ma à longu andà, questu ùn hè micca necessariamente a scelta più economica.

TR-40

Sostituzione o riparazione?

Prima di l'eliminazione di u cumpressore d'aria esistente, vi suggerimu di verificà bè u sistema di cumpressione di l'aria sanu, pudete cunsultà bao De sales consultant, lasciate Bao de manufacturers organizà u persunale di serviziu tecnicu per l'ispezione in situ, lasciate Bao de sales consultant for free. soluzioni di risparmiu d'energia su misura per voi.

U criteriu di ghjudiziu hè: se u costu di mantenimentu supera u 40% di u prezzu di compra di u novu compressore d'aria, ricumandemu di rimpiazzà, invece di riparà, perchè u rendiment tècnicu di u novu compressore d'aria hè assai più di l'aria vechja. compressore.

Stima currettamente u costu di u ciclu di vita

U costu di u ciclu di vita di u compressore d'aria, cumpresu u costu di compra, u costu di l'usu di l'energia, u costu di mantenimentu.Frà elli, u costu di l'energia hè u cunsumu d'energia ogni ghjornu di u compressore d'aria in tuttu u prucessu di operazione, è hè ancu a parte più grande di u costu in tuttu u ciclu di vita, cusì l'usu di a tecnulugia di risparmiu d'energia pò esse ridutta assai.

U vechju cumpressore di l'aria pò ancu esse utilizatu dopu à u mantenimentu, ma da a perspettiva di u cunsumu di energia, u vechju cumpressore d'aria cunsuma una putenza alta è porta à un altu costu di energia.Puderia ancu esse duvuta à l'anziane di parti è cumpunenti, l'operazione stabile ùn hè micca affidabile cum'è a nova macchina, è u costu potenziale purtatu da a chjusa di u compressore d'aria.

Sicondu e disposizioni di u fabricatore di mantenimentu regulare

U mantenimentu di rutina deve ancu esse inclusu in u costu di u ciclu di vita.Diverse marche nantu à u mercatu, diverse tippi di freccia di mantenimentu di compressori d'aria sò diffirenti ancu, DE compressore d'aria durante u sviluppu, secondu a prestazione di a macchina di compressore d'aria calculata u ciculu di vita di ogni cumpunente, a produzzione di pezzi d'alta qualità è allargà assai a vita di serviziu. u compressore d'aria, manuale di mantenimentu di l'utilizatore per u mantenimentu in u calendariu cum'è stipulatu in u fabricatore pò, sicuru, U periodu di mantenimentu pò ancu dipende da e cundizioni di produzzione di a vostra fabbrica.

Hè più prezzu di cumprà un compressore d'aria di primu livellu energeticu

Gb19153-2019 New NATIONAL standard standard 1 compressore d'aria di efficienza energetica, u paràmetru impurtante per ghjudicà se u compressore d'aria risparmia energia hè una putenza specifica, vale à dì quanti kilowatts d'electricità (KW /M3/min) ci vole à pruduce ogni cubic di aria compressa, è u più bassu u putere, u megliu.

Dunque, in più di cunsiderà a vita di serviziu di u compressore d'aria esistente, è l'efficienza energetica di u novu compressore d'aria, a storia di mantenimentu precedente è a affidabilità generale.

Sicondu u costu cumpletu di u compressore d'aria, u periodu di rimborsu di l'investimentu di a nova macchina hè di solitu più cortu di l'imaginatu.


Postu tempu: Jul-06-2022
whatsapp