Benvenuti à Yancheng Tianer

U rolu di l'asciugatrice d'aria compressa refrigerata

L'asciugatrice d'aria compressa refrigerata usa a temperatura di espansione è di vaporizzazione di u refrigerante per fà l'aria più bassa è a cresta hè più bassu, perchè u refrigerant à bassa temperatura penetra in l'aria attraversu u barile di calore umitu, è a temperatura di l'aria calda hè abbassatu - l'acqua in l'aria si cundensa in gocce d'acqua è si stalla, cusì chì l'aria si secca è u cuntenutu di umidità hè assai ridutta.U so principiu di funziunamentu di basa hè mostratu in u schema schematicu (Nota: hè solu una descrizzione di principiu, chì pò esse incoerente cù u schema di u sistema di tubu di schermatura di prugna attuale!) Per riferimentu, spergu chì serà utile per a vostra intelligenza:
L'equipaggiu di post-processamentu di l'aria cumpressa si riferisce à un inseme cumpletu di filtri è d'asciugatura sviluppati per caccià particelle solide, una grande quantità d'acqua è d'oliu cuntenuti in l'aria compressa chì passa per u compressore d'aria, cumprese i tanki di almacenamento di l'aria compressa, i filtri d'aria compressa. (Dispositivu di rimozione d'oliu d'alta efficienza, filtru di precisione), secadoru di l'aria cumpressa (secadoru di congelazione, secadoru di adsorption), aria compressa dopu cooler, etc.
cisterna di almacenamentu d'aria cumpressu
1. A funzione di u tank di almacenamentu di gasu:
A. Store aria compressa;
B. Pression tampone.Siccomu a pressione di l'aria scaricata da u compressore fluttua in una certa misura, a pressione di l'aria compressa chì pò esse aduprata à a fine di l'aria hè più stabile dopu chì u cisterna di almacenamentu d'aria hè stallatu.
C. Pre-desidratazione: Una parte di u vapore d'acqua in l'aria hè stata cumpressata da u compressore per formate gocce d'acqua liquida.A maiò parte di sti gocce d'acqua seranu dipositu à u fondu di u tank d'aria.U tank d'aria hà una valvula di drenu è pò esse scaricatu manualmente o automaticamente.
2. Selezzione di u cisterna di almacenamentu di l'aire: A pressione di u cisterna di almacenamentu di l'aire sceltu deve esse coherente cù a pressione di travagliu di u compressore d'aria, è u voluminu hè di circa 1/5-1/10 di u flussu di u voluminu di u compressore d'aria;se l'ambiente permette, una grande capacità pò esse selezziunata Air tank, aiuta à almacenà più aria compressa per megliu pre-desidratazione.
Filtru à l'aria compressa DPC
1. U rolu di u filtru: l'aria compressa cuntene micca solu l'acqua, ma ancu l'oliu, u polu è parechji cumpunenti d'odore.I dispusitivi chì filtranu fisicamente è eliminanu questi contaminanti di l'aria compressa sò chjamati filtri.
2. Selezzione di filtru: A selezzione di filtru deve esse aumentata passu à passu in l'ordine di a precisione di filtrazione, è ùn hè micca permessu di saltà u nivellu di filtrazione precedente è selezziunate direttamente u prossimu livellu di filtrazione.Per esempiu, u nivellu P (pre-filtru) deve esse installatu prima di u nivellu A (post-filtru), dopu u livellu F (filtru fine), u livellu AC (filtru di carbone attivu deodorizzante), u livellu AD (filtru sterilizzante) , in questu ordine;A selezzione di u flussu di filtru hè equivalente à u flussu di voluminu di u compressore d'aria.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023
whatsapp