Benvenuti à Yancheng Tianer

Norme di stallazione è esigenze di compressori d'aria

Respirate in compressore d'aria direttamente da l'atmosfera, per riduce a pussibilità di usura, currusioni è splusioni di l'unità, a sala di l'informatica è mandate un gasu splusivi, corrosivi, velenosi, polveri è altre sustanzi dannusu deve avè una certa distanza, perchè a capacità di dissipating calori compressor hè grande, machina spiciali in veranu a temperatura hè altu, cusì a stanza versu u deve fà trà machini hannu bona ventilazione, E minimize esposizione sole.

Ancu s'è u compressore hà una scatula, ma hè pruibitu di piovi, cusì u compressore ùn deve esse stallatu in l'aria aperta.A sala di compressori deve esse un edifiziu separatu.

A sala di compressori deve esse furnita cù l'equipaggiu d'estinzione di diossidu di carbonu fissu, è u so switch manuale deve esse stallatu fora di a zona di periculu.È sempre accessibile.L'equipaggiu d'extinzione di u focu L'extinctore di u focu di l'anidride di carbonu o l'extincutore in polvere deve esse situatu vicinu à l'ughjettu prutettu, ma deve esse fora di a zona di periculu.

7.5HP-100HP Accessori per compressore a vite industriale Asciugatrice d'aria refrigerata Tr-60

Requisiti di stallazione di a sala di l'equipaggiu

U pianu deve esse cimentu lisu, è a superficia interna di i mura deve esse bianca.A basa di u compressore deve esse postu nantu à u pavimentu di cimentu, è u nivellu di u pianu ùn deve esse più di 0,5/1000 mm.È ci sò solchi à circa 200 mm di distanza da l'unità, cusì chì quandu l'unità si ferma per u cambiamentu d'oliu, mantenimentu o lavatu è pulizziari a terra, l'oliu è l'acqua ponu scorri da a groove, è a dimensione di u groove hè determinata da l'utilizatore.Quandu l'unità di compressore hè posta nantu à a terra, deve esse assicuratu chì u fondu di a scatula si adatta bè cù a terra per prevene a vibrazione è aumentà u rumore.À l'utilizatori cù e cundizioni, u muru di a sala di a machina pò esse appiccicatu cù una tavola insonorizzante, chì pò ancu riduce u rumore, ma ùn hè micca adattatu per aduprà materiali di superficia dura, cum'è piastrelle di ceramica per decorate u muru.U compressore rinfriscatu à l'aria hè assai influinzatu da a temperatura di l'ambienti.Dunque, a ventilazione in a sala di l'equipaggiu deve esse bona è secca.L'aria di scambiu di calore pò esse purtatu fora di u duttu di l'aria o un fan di scarico pò esse stallatu per cuntrullà a temperatura di l'ambienti di u compressore in -5 ° C à 40 ° C. A temperatura in a sala di l'equipaggiu deve esse sopra à 0 ° C. Ci hè pocu polvera in a sala di a machina, l'aria hè pulita è libera da gasi dannosi è media corrosivi cum'è l'acidu sulfuricu.Sicondu a natura di u pruduttu trattatu da a vostra cumpagnia, l'ingressu di l'aria deve esse equipatu cù un filtru primariu.L'area di circulazione di a finestra efficace deve esse più di 3 metri quadrati.

Requisiti di alimentazione è cablaggio perifericu

L'alimentazione principale di u compressore hè AC (380V / 50Hz) trifase, è quella di u liofilizzatore hè AC (220V / 50Hz).Cunfirmà l'alimentazione.

A caduta di tensione ùn deve esse più di 5% di a tensione nominale, è a differenza di tensione trà e fasi deve esse in 3%.

L'alimentazione di u cumpressore deve esse dotata di un interruttore di isolamentu per impedisce l'operazione di perdita di fasi di cortu circuitu.

Verificate u fusible di u circuitu secundariu è selezziunate u fusible adattatu - interruttore liberu secondu a putenza di u compressore.

U cumpressore hè megliu aduprà un inseme di sistema di putenza solu, per evità l'usu parallelu cù altri sistemi di cunsumu di energia differenti, soprattuttu quandu u putere di u compressore pò esse grande per via di una caduta di tensione eccessiva o un sbilanciamentu di corrente trifase è a furmazione di compressore. overload dispusitivu di prutezzione azzione saltu.Deve esse messe à terra per prevene a fuga causata da u periculu, ùn deve esse micca cunnessu à u tubu di mandata d'aria o à u tubu di l'acqua di rinfrescante.

Requisiti per a stallazione di pipeline

U portu di furnimentu d'aria di l'unità hà un tubu filettatu, chì pò esse cunnessu cù a vostra pipeline di furnimentu d'aria.Per piacè riferite à u manuale di fabbrica per e dimensioni di installazione.

Per evità di affettà l'operazione di tutta a stazione o altre unità durante u mantenimentu, è per prevene in modu affidabile u riflussu di l'aria compressa durante u mantenimentu, una valvola di cut-off deve esse installata trà l'unità è u cisterna di gas.Per evità di affettà u cunsumu di gasu durante u mantenimentu di u filtru, i tubi di standby deve esse stallati in a pipeline di ogni filtru, è i tubi di alimentazione deve esse cunnessi da a cima di a strada principale per evità l'acqua di condensazione in u pipeline chì scorri finu à l'unità di compressore. .Accurtà u pipeline quantu pussibule è linea dritta, riduce u coddu è ogni tipu di valve per riduce a perdita di pressione.

A cunnessione è a disposizione di i pipelines di l'aria

A pipa principale di l'aria compressa hè 4 inch, è a pipa di ramu duverebbe aduprà a pipa esistenti quantu pussibule.U pipeline deve giniralmenti hannu una pendenza più grande cà 2/1000, u bassu fini di la valve water (plug), u pipeline deve esse menu curve valve dritta corta quantu pussibule.Quandu u pipeline sotterraneo passa per a superficia di a strada principale, a prufundità intarrata di a cima di a pipa ùn hè micca menu di 0,7 m, è a superficia di a strada secundaria ùn hè micca menu di 0,4 m.A pusizione di stallazione di u metru di pressione è di flussu è a so dimensione di a superficia deve permette à l'operatore di vede chjaramente a pressione indicata, è a scala di a scala di a classa di pressione deve fà a pressione di travagliu in 1/2 ~ 2/3 posizione di a scala di dial.A forza di pressione è a prova di tenuta à l'aria deve esse fatta dopu a stallazione di u sistema, micca a prova idraulica.1,2 ~ 1,5 volte a prissioni di u listessu gasu, a fuga hè qualificata.

L'anti-corrosione di a pipeline d'aria

Dopu à a stallazione hè finita, pruvate à pressa qualificata, dopu à sguassà a terra di a superficia, sentina, ruggine, slag di saldatura, hè un prucessu anticorrosive cù vernice besmear.A pittura di pipeline hà anti-corrosione, allargà a vita di serviziu di u pipeline, ma ancu faciule d'identificà è bella.In generale, a superficia hè rivestita cù pittura anti-ruggina, è a pintura di mistura specifica hè applicata.

Prutezzione di fulmini di a pipeline d'aria

Una volta chì l'alta tensione indotta da i lampi hè introduttu in u sistema di pipeline di l'attellu è l'equipaggiu di gas, pruvucarà accidenti di sicurezza persunale di l'equipaggiu.Allora u pipeline deve esse bè in terra prima di entre in l'attellu.

Perdita di pressione di pipeline

Quandu u gasu scorri in a pipa, a resistenza di attritu hè generata in a seccione di pipa dritta.Resistenza lucale in valve, tees, gomiti, riduzzione, etc., risultatu in a perdita di pressione di gas.

Nota: a caduta di pressione tutale di a parte di a pipeline includerà ancu a perdita di pressione parziale causata da i codici, ugetti di riduzzione, articuli in tee, valves, etc. Questi valori ponu esse verificati da u manual pertinente.

Ventilazione di u sistema di pressione di l'aria compressore

Sia l'utilizatore utilizeghja una macchina senza oliu o un oiler, o se l'utilizatore usa un compressore rinfriscatu à l'aria o un compressore rinfriscatu à acqua, u prublema di ventilazione di a stanza di u compressore d'aria deve esse risolta.Sicondu a nostra sperienza passata, più di 50% di i difetti di i compressori di l'aria sò dovuti à a negligenza o à a comprensione sbagliata di questu aspettu.

In u prucessu di l'aria compressa averà assai calore, è se stu calore ùn pò micca scaricate a stanza di u compressore d'aria, in una manera puntuale, a temperatura di a stanza di u compressore d'aria aumenterà gradualmente, cusì a temperatura di a bocca di aspirazione di u compressore d'aria sarà di più è più altu, cusì un circhiu vicious pruvucarà alta temperatura di scaricamentu di compressore è alarme, à u listessu tempu per via di a densità di l'aria alta temperatura hè chjuca è pruvucarà a produzzione di gas ridotta.


Postu tempu: Jul-06-2022
whatsapp