Benvenuti à Yancheng Tianer

Attenzione à l'usu di secadoru friddu

1) Ùn mette micca in u sole, a pioggia, u ventu o i lochi induve l'umidità relativa hè più grande di 85%.Ùn mette micca in un ambiente cun assai polvera, gas corrosive o inflammable.Ùn mette micca in un locu sottumessu à vibrazioni o induve ci hè risicu di congelazione di l'acqua condensata.Ùn avvicinate micca troppu à u muru per evità una ventilazione povera.S'ellu hè necessariu di usà in un ambiente cù gas corrosivu, deve esse sceltu un secadoru cù tubi di cobre trattati cù anti-ruggini o un secadoru di scambiatore di calore in acciaio inox.Si deve esse usatu à una temperatura ambiente sottu à 40 ° C.
2) Ùn cunnette micca in modu sbagliatu l'entrata di l'aria compressa.Per facilità u mantenimentu è assicurà u spaziu di mantenimentu, un pipeline di bypass deve esse furnitu.Hè necessariu di impedisce a vibrazione di u compressore di l'aria da esse trasmessa à l'asciugatrice.Ùn aghjunghje micca u pesu di piping direttamente à l'asciugatrice.
3) U tubu di drenu ùn deve micca stà in sopra, piegatu o appiattitu.
4) A tensione di alimentazione hè permessa di fluttuà menu di ± 10%.Un interruttore di fughe di capacità approprita deve esse installatu.Deve esse messa in terra prima di l'usu.
5) A temperatura di l'ingressu di l'aria cumpressu hè troppu alta, a temperatura ambiente hè troppu alta (sopra 40 ° C), u flussu supera u voluminu di l'aria nominale, a fluttuazione di tensione supera ± 10%, è a ventilazione hè troppu povera (a ventilazione hè ancu necessariu in l'inguernu, altrimenti a temperatura di l'ambienti aumenterà ) è altre situazioni, u circuitu di prutezzione hà da ghjucà un rolu, l'indicatore luminosu si spegnerà, è l'operazione si ferma.
6) Quandu a pressione di l'aria hè più altu di 0.15MPa, u portu di drenu di u drenu automaticu normalmente apertu pò esse chjusu.U spustamentu di u secadoru friddu hè troppu chjucu, u drenu hè apertu, è l'aria hè soffiata.
7) A qualità di l'aria compressa hè povira, se a polvera è l'oliu sò mischiati, queste terra aderiscenu à u scambiatore di calore, riducendu a so efficienza di travagliu, è u drenaje hè ancu propensu à fallimentu.Hè speratu chì un filtru serà stallatu à l'inlet di l'asciugatrice, è deve esse cunfirmatu chì l'acqua hè drenata micca menu di una volta à ghjornu.
8) U ventu di l'asciugatrice deve esse pulita una volta à u mese cù un aspiratore.
9) Accende u putere, è accende l'aria compressa dopu chì u statu di corsa hè stabile.Dopu avè firmatu, duvete aspittà più di 3 minuti prima di riavvia.
10) Se u drenu automaticu hè adupratu, deve esse verificatu spessu se a funzione di drenaje hè normale.Sempre pulisce a polvera nantu à u condensatore, etc. Verificate sempre a prissioni di u refrigerante per stabilisce se u refrigerante hè in fuga è se a capacità di a frigorifera hà cambiatu.Verificate per vede se a temperatura di l'acqua condensata hè normale.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023
whatsapp