Benvenuti à Yancheng Tianer

Applicazione di compressori d'aria senza oliu in l'industria medica dentale

Settembre 20 ogni annu hè u National Dental Love Day, quandu si veni a cura di i denti, vi tocca à pensà à l'odontoiatria in l'uspidale, è i compressori d'aria senza oliu ghjucanu ancu un rolu assai impurtante in u trattamentu di l'odontologia.

Sedie dentali sò principalmente aduprate per a chirurgia orale è l'esame è u trattamentu di e malatie orali.U compressore d'aria hè principalmente implicatu in u travagliu di u sistema di l'aria compressa: a sedia di u duttore anti-slip è u dispusitivu di cuntrollu di pedale multifunzionale, chì u duttore pò cuntrullà cù u so pede quantu necessariu durante u trattamentu, è rializà l'azzione di cambiamentu. d'acqua è di pistola à aria senza piantà u funziunamentu di l'instrumentu.

Cumpressore d'aria senza oliu perchè l'aria compressa prodotta da ellu hè pulita è senza oliu, sia per a salute di i malati orali, sia per a salute ambientale è a prutezzione di l'ambiente hè estremamente benefica.In u trattamentu di l'odontoiatria, a cura di luce, ioni di vetru, a porcellana è altre esigenze per a fonte d'aria (compressore d'aria) hè più altu, se l'aria compressa cuntene molécule d'oliu, a cumminazzioni è a fermezza di a cura di a luce ùn risponde micca à u standard, a qualità. ùn pò esse guarantiti, è infine affettanu a qualità di trattamentu, in u ione di vetru è altri trattamentu dentale ancu accade situazioni simili.


Tempu di post: 24-Sep-2022
whatsapp